Látható&láthatatlan

Három dolog, amire mindig szükség van az életben: HIT, REMÉNY és SZERETET.

Háttérzene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Legutóbbi bejegyzések

2012.06.07.Hit - 2012.05.14.You - 2012.04.16.Zene - 2012.01.03.Gondolkodtató - 2011.12.14.Irodalom - 2011.12.12.Szeretni - 2011.11.27.Csendes percek

Statisztika

Ismét eltelt egy év

2010.12.30. 18:35 :: Desire&Reality

Régen írtam le a gondolataimat ide a blogba... Persze szó sincs arról, hogy nem lenne miről filozofálgatni, csupán itt legbelül is lavírozok a két világ között. (Az utóbbi időben egyre kevesebb sikerrel.) Nem tudom, hogy mások, hogy csinálják, de én sokszor kudarcot vallok és elveszek a fizikai lét egyre nagyobb kihívásai között. Leginkább elsődleges ellenségemmel hadakozok: az idővel.

Most év vége felé sikerül egy kicsit a gondolataimat is rendezni, mert mostanában már azokat is kerülöm. Valahogy azt érzem, hogy egyre több és több a tennivaló, egyre jobb szervezőképességet igényel az embertől az élet. Közben egyre ritkábban engedem a saját gondolataimat felszínre jutni.

Így sikeresen átjutok az ügyes-bajos dolgaimon, de a lelki táplálék felvételére már se erőm, se időm. A fejembe szinte folyamatosan egy kis kalendáriumot működtetek és nem sikerül ráhangolódnom az itteni témákra. Ezt pedig a hit-életem szenvedi kárát, amelyet korábban felépítettem. Nem Istenbe vetett hitem lesz kérdőjeles, hanem a vele eltöltött egyre kevesebb idő következtében nem sikerül hitből élnem. Kényelem vagy kényszerűség miatt átveszem az életem feletti irányítást és megyek a saját fejem után. És miért? Mert úgy érzem, hogy az idő rövid és nem várhatok.

Tudom, hogy nem ez a legjobb módja a test és a lélek egészségének, de a lélek hangját csak nyugalomban vagyok képes fogni. Ilyen gyors élettempóban viszont nekem nem sikerül ráhangolódni...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://desire-reality.blog.hu/api/trackback/id/tr312548844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alexela 2010.12.30. 19:27:04

Az Isten szerinti, igazi mély hitrejutásnak az iskolája néha keserves és tele van akadályokkal, nehézségekkel, próbákkal... olyan ez mint az iskola... ki kell járnunk minden osztályt, hogy megkaphassuk a bizonyítványunkat. Kinek kinek mit szabott az Úr, úgy kell járnunk... van akinek elegendő a középiskola, de van akinek a főiskolát szabta az Úr. Viszont, hogy nyugalmas életünk mellett is igazán bízzunk az Istenben, és mindent tőle várjunk, annak ára van... át kell éljük a kemence forróságát olykor, vagy nagy nyomorúságokat, nélkülözéseket. De mindezek javunkra vannak, bár olykor nagyon fájdalmasak, de szerető Atyánk ott áll mellettünk mindvégig. Minden embernek azt kívánnám, hogy bár élné át a nehézségeket, próbákat, mert amikor kijön az ember a tűzből, elmondhatatlan boldogság és mély hit a jutalma. Onnantól kezdve mindent másképp látunk, mindent másképp ítélünk.... olyan belső békét kapunk ami csak felülről jöhet. Legyen érte hála az Úrnak... én átéltem egypár ilyen tüzet mostanában, és nagyon hálás vagyok érte, mert mindvégig magam mellett éreztem Isten féltő kezét. Áldott legyen az Ő neve.
süti beállítások módosítása